MEDIEBIBLIOTEK

Bli kjent med merkevaren vår

Merkevarehåndbok

Vår merkevaremanual er grunnlaget for vår merkevare- og designstrategi: hvem vi er og hva vi står for. Den definerer vår visuelle identitet og verdier, og skisserer kjernedesignelementene som bringer merkevaren vår til live. ‌De følgende delene vil veilede deg gjennom disse elementene og hvordan du bruker dem effektivt. Samlet sett gir det forutsetninger slik at du kan hjelpe oss med å kommunisere merkevaren vår.

LOGOTYPE

Granberg-logoen er vår mest avgjørende identitetsressurs. Den er vår signatur og skiller oss fra andre. Det er vår primære identifikasjonsmarkør og merkevarens DNA. Logotypen vil fremstå som en "sign-off" eller godkjennelse av vår kommunikasjon, og forsterker merkeverdiene våre.

Vi la til en ramme til logotypen i Granberg Blue for å bygge en sterkere identitet til signalfargen vår samtidig som vi bevarer gjenkjennelsen fra den forrige logoen. Denne versjonen, med slagordet «Fearless Performance», er vår primære og foretrukne logo.

En logo uten slagord skal kun brukes når logoen med slagord er for liten til å leses.

BILDETS TONALITET

Vi viser aktivt frem produktene våre i sanntidsmiljøer, og gir en dynamisk og engasjerende opplevelse som gir dem liv. Våre bilder viser personer som fryktløst utfører viktige oppgaver med stor innsats hver dag. Disse bildene inkluderer nærbilder av hanskene i aksjon.

Vi skildrer også de som gjør jobben på nært hold i vår kommunikasjon Ved å bruke ekte attester forteller vi historiene som ingen andre forteller – direkte fra de som gjør det. Hva inspirerer dem? Hva brenner de for? Og hva motiverer dem til å få jobben gjort? Vi gir dem et ansikt og et navn, og hyller deres innsats for å få verden til å gå rundt.

Produktbilder

Last ned produktbilder

PRODUKTBILDER

Produktbildene våre er avgjørende for å presentere hvem vi er og hva vi gjør. De er en integrert del av vår merkevaretilstedeværelse og reflekterer vår forpliktelse til kvalitet samtidig som de viser produktene våre nøyaktig i sin enkelhet.

Vi viser forsiden og baksiden av hanskene nært opp mot en helt hvit bakgrunn for å gi en omfattende og klar visning.

PICTOGRAMMER

‌For at en hanske skal anses som beskyttende, må den oppfylle sikkerhetskravene, ha CE-merke i et EU-land og eksporteres og selges innenfor EU. ‌Produsenten må overholde EN-standarder for å oppfylle kravene. En EN-standard inkluderer krav og testmetoder for hvordan produktet skal merkes i tillegg til CE-merket. De europeiske standardene er utviklet for å sikre at vernehansker oppfyller komplekse sikkerhetskrav, inkludert testmetoder, merking og risikovurdering. Vi må overholde dem.

Disse EU-standardene vises som piktogrammer og er viktige når du skriver om og viser frem produktene våre.   

Piktogrammer

Last ned piktogrammer
Ved å klikke på 'Godta alle' samtykker du i at vi kan samle informasjon om deg til forskjellige formål, inkludert: Statistikk og markedsføring.